Τι συμβαίνει στο μυαλό των ανθρώπων και πως αλλάζει η προσοχή

 

Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19  έχει γίνει αισθητός από όλους σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης. Καθώς ο κόσμος προσαρμόζεται, οι ανάγκες και οι συμπεριφορές των καταναλωτών αλλάζουν συνεχώς – και αυτό θέτει νέες προκλήσεις για τους επιχειρηματίες και marketers.

Αν έχετε πανικοβληθεί, προτείνουμε να κάνετε μια παύση, να πάρετε μια βαθιά ανάσα και να ξεκινήσετε να κατανοείτε τι είναι πλέον σημαντικό για εσάς και για τους πελάτες σας, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να είστε χρήσιμοι και σχετικοί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Χρησιμοποιήστε χρήσιμα εργαλεία όπως το Google Trends, για να αναλύσετε τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις στο Google, αναλόγως με την περιοχή, την θεματολογία και την γλώσσα που επιθυμείτε. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι αναζητήσεις που ξεχώρισαν έδειξαν ότι οι άνθρωποι προσαρμόζονται στη νέα κατάσταση των δεδομένων και οι συμπεριφορές τους αρχίζουν να γίνονται πιο συνεπής. Επομένως, ας εστιαστούμε σε αυτές τις αλλαγές για να προετοιμαστούμε κατάλληλα για την post-corona virus εποχή.

Οι πέντε πιο σημαντικές τάσεις αναζήτησης:

1. Τι ξέρει ο κόσμος: Αυτό βασίζεται στο τι ψάχνει να μάθει από έγκυρες και αξιόπιστες πηγές. Αρχικά, ο κόσμος ζητούσε να μάθει όλα όσα συμβαίνουν σχετικά με τον ιό και τις τελευταίες μέρες, αναζητά πληροφορίες σχετικά με την χαλάρωση μέτρων, επανεκκίνηση της οικονομίας, άνοιγμα των σχολείων, κ.α.

 

 

2. Απόκτηση/εξασφάλιση εισοδήματος: Η πανδημία είχε οικονομικές επιπτώσεις σε πολλούς ανθρώπους και επιχειρήσεις με αλλαγές στις θέσεις εργασίας και τα εισοδήματα. Και, προφανώς, το Google Trends έδειξε ότι η οικονομική ασφάλεια παρέμεινε στο μυαλό των καταναλωτών καθώς συνέχισαν να αναζητούν βοήθεια σχετικά με τα επιδόματα ανεργίας και τις επιλογές πληρωμής δανείου.

 

 

3. Διατήρηση συναισθηματικής υγείας: Ο αντίκτυπος του COVID-19 δεν έχει γίνει αισθητός μόνο οικονομικά, αλλά και σωματικά, χωρίς πρόσβαση σε γυμναστήριο ο κόσμος ψάχνει εναλλακτικούς τρόπους εκγύμνασης στο σπίτι. Το Google Trends έχει δείξει ότι οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους για να διατηρηθούν σωματικά και ψυχικά υγιείς.

4. Πως ο κόσμος εκπαιδεύεται: Μία τεράστια στροφή στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση βιώνουμε τις τελευταίες μέρες, ανακαλύπτοντας συνεχώς νέους τρόπους εκπαίδευσης μέσα από online πλατφόρμες, για παιδάκια νηπιακής ηλικίας μέχρι τελειόφοιτους πτυχίων και μεταπτυχιακών.

5. Τι κάνει ο κόσμος: Η αγοραστική συμπεριφορά και οι ψυχαγωγικές αναζητήσεις έχουν αλλάξει. Οι καταναλωτές παραμένουν απασχολημένοι στο σπίτι βρίσκοντας νέους τρόπους να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες και όχι μόνο μέσα από το διαδίκτυο. Το Google Trends δείχνει ότι η αγοραστική συμπεριφορά έχει αλλάξει με αυξημένες αναζητήσεις για “διαδικτυακές αγορές”.

 

 

Καταλήγοντας και ενισχύοντας το δικό μας σλόγκαν της “Focus where attention is”, σας προτείνουμε να αφήσετε ότι ενέργειες έχετε συνηθίσει να κάνει μέχρι σήμερα και ψάξτε να βρείτε που είναι η προσοχή του κοινού σας σήμερα και πολύ πιθανών και τους επόμενους μήνες. Ίσως να χρειαστεί να μεταβείτε σε νέες πλατφόρμες επικοινωνίας που δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ και να αλλάξετε την στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου. Είναι ξεκάθαρο ότι ο κόσμος επισκέπτεται όλα τα site ενημέρωσης όπως Sigmalive, Alphanews και άλλα.

Ίσως είναι καιρός να επενδύσετε κάποια χρήματα σε αυτά τα διαφημιστικά μέσα? Ίσως είναι καιρός να αξιοποιήσετε τα Google Ads με μια νέα προσέγγιση και με βάση τις νέες συνήθειες του κοινού σας? Ίσως είναι καιρός για μια ολική ψηφιακή μεταμόρφωση ή/και αναβάθμιση της εταιρείας σας? Πολλά τα ίσως, μία είναι όμως η απόφαση και είναι αποκλειστικά δική σας.